آموزش مبتی بر شایستگی طیفی از راهبردهای سنجش تکوینی و تراکمی را شامل می شود. سنجش سازنده،کیفیت و اثربخشی فرآیند آموزش را بررسی می کند.از فراگیران درخواست می شود تا عملکرد مربی را ارزیابی کنند که شامل؛ تسلط بر موضوع، توانایی درگیر ساختن و جذب مخاطبان، توانایی ارتباط دادن مفاهیم آموزشی با وظایف و قعالیت های شغلی فراگیران،استفاده از وسایل کمک آموزشی،توانایی استفاده از الگوهای متنوع تدریس و استفاده بهینه از زمان می باشد.همچنین از فراگیران یا شرکت کنندگان توسعه منابع انسانی (HRD)
برنامه ریزی سازمانی برای آموزش
عنصر نهم (سنجش و اخذ بازخورد)
سنجش ,استفاده ,فراگیران ,توانایی ,آموزش ,وسایل ,از فراگیران ,می شود ,از وسایل ,فراگیران،استفاده از ,شغلی فراگیران،استفاده
درباره این سایت